FISK FISK FISK!

Igårkväll åkte Victor och jag och fiskade. :)
Myspys!
Tidigare på dagen hade Victor och jag varit på stan och då köpte han ett metspö så vi hade ett kast och ett met.
Och vi fick årets första fisk! Jag fångade den.(A) Haha jag är stolt. :)
En liten abborre ska vi ge till mina katter också och se om de tycker att det är gott! Så det var riktigt skojj att få lite firre, vi ska iväg och fiska ikväll också, kul! :D

Idag är mamma på kaninutställning i Malmköping, hoppas det går bra där. :)
Fint väder idag också, sköönt!


Var så himla fin solnedgång!


Lyckades till och med få med "fiskringar" på bilden, ser ni det? :)

Och på vägen hem så kom en stor älg farandes över vägen. Så jag tog någon snabb bild på den. Men det var ju så himla mörkt så fick höja iso till max så det blev väldigt kornigt när jag ljusade upp den tyvärr. För man såg typ inte ens innan så mörkt var det. :(


Man ser den iallafall lite.

Aja, snart ska jag nog dra mig till Victor. :)
Hejdå!

Kommentarer
Josefin

Fina bilder! Älskar solnedgångar. Och soluppgångar..

2009-06-03 | 19:16:05
URL/Bloggadress: http://sunup.blogg.se/
S

håller med Josefin, superfina bilder :)

2009-06-13 | 14:35:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback