GA.MA CP1



Glömde ju säga det. Men förra måndagen beställde jag det här paketet och fick det i onsdags. :)
Så snabb leverans var det också!

Min nya plattång GA.MA CP1 är helt suverän, den blir varm direkt och när man drar den genom håret blir det liksom mjuka rörelser automatiskt. Plattången kostade 499 kr, men skulle kostat 995kr! Så jag gjorde verkligen ett kap, + att jag fick OSiS Flatliner om jag la till en hundring. Alltså fick jag detta för 599kr! Mycker bra pris må ja säga. Och jag har sett att denna har gått ner i pris nästan överallt så den är inte så svår att få tag på till bra pris.

Enda minuset som den får är att det inte går att ändra temperatur men det gör ju inte mig något eftersom jag kör på samma hela tiden ändå. Skitbra plattång! ;D

Kommentarer
Sara

(Y)

2009-09-06 | 21:42:27
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback