JENNY 1 ÅR!

Förra torsdagen fyllde ju min lillasyster Jenny hela 1 år. Och hon fick även då smaka på sin allra första chokladtopp (eller vad det nu heter?). Haha oj oj vad kladd det blev. Hon fick hoppa i badet direkt efteråt och även hennes stol. Haha.



Kladd kladd!

Kan även tillägga att jag nu är hemma från kryssningen, kom hem igår vid halv 9. Även ett antal hundralappar fattigare.
Min hals har varit knasig sen i fredags, har kännts som om jag har svalt sandpapper, ni vet som att en förkylning är på gång men aldrig bryter ut. Idag när jag vaknade så kunde jag knappt prata dock. Jag är verkligen superhes!
Så just nu är min klass i Stockholm medan jag sitter här och är hes som ett troll. Kände verkligen att jag behövde vila mig och framförallt min hals.

Kommentarer
Sara

åååh så söt :-)

2010-04-27 | 14:03:46
URL/Bloggadress: http://cinnamonfashion.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback