"Författaren bör hålla sin mun stängd när hans verk börjar tala."


Fotograf: Jag
Modell: Emma
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II + reflexskärm silver&vit 80cm
s 1/1600 f/2 iso 200

Ligger lite efter bildmässigt känner jag, men jag jobbar på så gott jag kan!

Jag tycker bara det är skönt att alltid ha en bild att jobba med. Men kunden vill ju ha sina bilder snarast, haha.

Idag är det lite finare väder, igår började det ju åska och regna precis när jag skulle bege mig till stationen för att ta mig till jobbet. Men som tur är har jag världens finaste pojkvän som skjutsade mig istället. :)
Och som ni märker blev det inget jobb idag, skönt att ta igen lite hemma också som man missat under tiden jag varit borta!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback