JAG VILL INTE ATT SOMMAREN SKA TA SLUT!



(Klickbar)

Fast vem tusan vill det?

Släktkalaset igår var roligt, vi var cirka 100 st. Man tror ju inte att ens släkt är så stor! Alla som var där var på ett eller annat sätt avkommor till min gammelfarmor eller någon av hennes syskon (+ deras anhöriga). Hon hade 8 syskon och idag är det bara 4 kvar i livet.
Och ja, det var roligt att se vilka som faktiskt ingår i släktet. Vi är utspridda över nästan hela Sverige, haha! Skulle vara lite roligt att göra ett släkträd och utgå ifrån min gammelfarmors föräldrar och sedan gå neråt, haha. För egentligen var det ju de som startade allting, om de inte skaffat 9 barn hade jag kanske inte suttit här idag, om man ska tänka så långt? Läskigt det där.

Jag fick också bli den som tog gruppfotot på allihopa! Haha rikigt kul var det, plus att jag fick prova min blixt lite och se vad den gick för. ;D
Det kommer bilder så småning om!

Kommentarer
Martina

haha va fan Malin xD va ska den översta bilden va bra för??

2010-08-30 | 22:05:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback