"Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar."



Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Nadja
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Båda bilderna hade samma inställningar så det behövdes bara en liten text tyckte jag! :)

Jag tror båda proven gick bra igår. Tack och lov vad skönt det är att ha dem gjorda! Jag blev färdig med min hemsida vid 16.45, sent? JA! Så det var egentligen bara att sätta sig på en buss mot Elina som fyller år idag! GRATTIS! ;D Men hon blev firad av sina vänner igår, det var jätteroligt måste jag säga. Och Elina hade gjort en skitgod välkomstdrink! Den innehöll bland annat lime, fläder och den kombinationen var suverän!
Dock hade jag inte med mig kameran så blev inga bilder från mig, tyvärr måste jag säga, haha!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback