"En kyss är ett vackert knep som naturen skapat för att hejda talet när ord blir överflödiga."


Fotograf: Jag
Modell: Amanda
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/7.1 iso 200

Längesen jag visade någon modellbild från höstlovet nu, men här kom ju en! :)

Jag lyckades ta mig till jobbet båda dagarna denna vecka, trots en hel del inställda tåg. Imorse kom jag väl sissodär en halvtimma sen till skolan. Blir galen. Men nu är det bara imorgon också, två lektioner prov i båda, filosofi och webbdesign. Wish me good luck! Sen är det äntligen lov!

Kommentarer
Martina

Lycka till med proven ;D det klarar du ^_^

2010-12-16 | 17:48:26
Stina

Hejhej :)

Tänkte bara höra när du tänkte göra de där inlägget med studion? Är extremt intresserad då jag möjligtvis får en fotobakgrund till jul! :D

2010-12-16 | 22:04:29
URL/Bloggadress: http://sstinajonsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback