JOBB JOBB JOBB!



Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/9 iso 200

Idag ska jag börja lite tidigare än vanligt så ingen sovmorgon här inte!

Mitt lov består just nu av jobb, jag har packat en del de senaste gångerna. Jag tror banne mig halva Sverige önskar sig fotoprylar i julklapp för det är mest sånt jag packar. Haha, fast jag gillar att packa så det är inte mig emot! :)
Idag ska jag nog dock spela in lite film tror jag, vi får se lite hur mycket det är att packa helt enkelt.

Hoppas bara att tågen går idag, för igår gick de inte som de skulle. Fick sitta på tåget i Mjölby i en halvtimma innan de kom fram till att det inte skulle funka. Så fick ta en nedrans buss till Linköping och därifrån hann jag sedan med ett tåg. Hemvägen gick lite bättre, bara en kvart sen. :)
Hoppas det går bättre idag!

Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ

Riktigt tuff bild!! :D

2010-12-21 | 22:56:15
URL/Bloggadress: http://smilinggirls.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback