"När vi accepterar våra gränser kan vi passera dem. "


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Evelina
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Det blev inte så mycket lekande med kameran igår, jag var för trött helt enkelt. Men idag, idag ska den iallafall få prova på fyrverkerier och säkert något mer! :)
Nu ska jag ha ett litet hemmaspa för mig själv:

- Skrubba ansiktet med scrub!
- Ta bort det gamla nagellacket och lägga på nytt!
- Fila naglarna
- Ta en varm skön dusch!
- Smörja in hela mig med min bodybutter som doftar mango, helt underbart gott luktar den!
- Lägga en hårinpackning


Visst låter det skönt?! ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback