"Det är oklokt att betala för mycket, men det kan kosta mer att betala för lite."


Fotograf: Jag
Modell: Frida
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/500 f/2 iso 400

Inte riktigt nöjd med den här, ser i efterhand att jag råkade göra en tabbe. Men men, man gör ju aldrig om ett misstag två gånger. Så det blir nog bättre nästa gång. Den blev ju ändå helt okej :)

Ska snart börja göra mig i ordning för jobbet, kommer hem ikväll runt halv 8 så efter det någon gång så dyker finalisterna i tävlingen upp! Har fått in flera fina bidrag, så lycka till!

Kommentarer
Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Haha jag kom på det precis när jag skickade den dumma frågan. :P pinsamt. ;) jag är lite trög men kan inte hjälpas. Hihi

2010-07-26 | 09:33:09
URL/Bloggadress: http://hallgreen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback