Bree Tanners andra liv

I helgen har mamma varit i vår sommarstuga, och i lördags fick jag ett sms av henne om att de hade varit i Linköping och att hon hade köpt något åt mig.
Hade inte en susning om vad det kunde vara, men idag efter två dagars nyfikenhet kom hon med boken "Bree Tanners andra liv" som handlar om en av de nyfödda vampyrerna i "Ljudet av ditt hjärta" av Stephanie Meyer.
Fruktansvärt glad blev jag! ;D

Iihh ska bli så spännande att läsa boken!

(Fast på svenska)

 

Tack mamma!


Kommentarer
Fotograf Annie

Vad kul. Jag fick den via jobbet idag. Ska också läsa den, det går nog ganska fort :P



Ska bara läsa ut boken jag håller på med nu, har bara 50 sidor kvar så det går nog också fort ;P

2010-06-07 | 22:30:38
URL/Bloggadress: http://anniesfotografier.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback