SQUASCH!


Den här bilden tog jag senast jag var hos pappa. Haha. :)

Hon fyller ju snart 1 år den rackaren.

Imorgon har jag ett ganska stort geografiprov, inte roligt alls. Har haft svårt att förstå genomgångarna och det är jag nog inte ensam om i min klass. Så egentligen måste jag plugga det nu, och det ska jag också. Jag ska bara blogga klart det här inlägget! :)

Spelade squasch idag på idrotten också, riktigt roligt när man väl kommer in i det. Svår men rolig sport må jag säga!

Fick ju äntligen min lampa till studion som jag nämn tidigare. Till den fick jag en softbox och här visar jag hur du sätter ihop den. Det kan nämligen vara lite klurigt tycker många! :)

Men nu är det nog bäst för mig att jag sätter igång och pluggar lite mera, inte så lätt dock. Är supertrött och har två jättebusiga katter som springer omkring i mitt rum just nu. Och när de inte får någon uppmärksamhet klöser de på min matta. :( Inte så snälla de där!

Kommentarer
MICHAELA D

Svar: Amen vad roligt! =) Tack!

2010-03-24 | 20:03:45
URL/Bloggadress: http://michaelaa.webblogg.se/
Igeland

sv: Nä, så är det säkert. Jag blir bara lite sur på vissa folk som har sagt att dom har röstat, men som inte verkar ha gjort det..

Jaja, lär väl bli fler tävlingar, även om jag var väldigt sugen på att vinna den här, haha. Såg att du typ skrev nåt om nåt sånt, blir det en till tävling snart? :D

2010-03-24 | 20:46:50
URL/Bloggadress: http://igeland.blogg.se/
Igeland

sv: Okej, gud vad roligt, det ska jag göra! :D

2010-03-24 | 22:18:54
URL/Bloggadress: http://igeland.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback