"Om du dör i en hiss, kom ihåg att trycka på Upp-knappen."


Fotograf: Jag
Modell: Jenny
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/8.0 iso 200

Imorgon bär det av mot Götet! :D

Ska bli jätteroligt och som jag sagt tidigare, skönt att få komma bort lite. Vi ska bland annat gå på "Jul på Liseberg", har aldrig varit där på vintern så ska bli väldigt roligt. Har nog aldrig varit i Göteborg på vintern faktiskt. Sedan ska vi självklart ta en tripp till stan och på lördagen ska vi till Ullared. Hoppas jag hittar en del jag vill ha och så ska jag ju handla julklappar! Så nu vet ni att jag kan bli lite "off" här på bloggen! ;)

Kommentarer
Sanna

Jag ska också åka till göteborg i helgen. Och på vägen upp imorgon så ska vi åka in om Ullared.

Har precis börjar bevaka dej på bloglovin, jätte fina bilder.

2010-11-25 | 21:09:14
URL/Bloggadress: http://sixbo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback