"Ingen kan hjälpa den som inte hjälper sig själv."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 200

Yeeey, jag blev en av finalisterna i Jenny Vennbergs tävling! Skriv nummer 1 i en kommentar och rösta sågör du mig väldigt glad. Rösta på mig HÄR!

Annars kanske de uppmärksamma märkt att jag uppdaterat sidan "fotografier" i en av flikarna ovanför. Blev ju lite bättre nu om man säger så men har inte tagit mig tid för att fixa det förrän nu. Bättre sent än aldrig! :)

Kommentarer
anna

jäääklar vad läcker bild

2010-10-29 | 21:50:28
URL/Bloggadress: http://madeinjapan.nu
Adara - teckningar, foton, drömmar

Wow det är helt galet vad snygga bilder du tar!! :O Hur har du gjort din header förresten? Den är väl animerad? :)

2010-10-30 | 22:08:11
URL/Bloggadress: http://adara.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback