"En man börjar bli gammal, när han ser på matsedeln innan han ser på servitrisen."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Amanda
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Gårdagen blev ungefär som jag tänkt mig, jag redigerade lite bilder och tog tag i lite saker här hemma!

Och sedan var jag hos Victor en sväng, var ute och bara njöt av vädret. Vi kastade lite frisbee och då är det verkligen vår. Trevligt trevligt var det i alla fall! :)

Nu ska jag strax ut till affären en sväng och handla lite mellanmål inför dagen, jag jobbar ju heldag idag. Imorgon också, men på onsdag är det bara halvdag. Det blir nog bra, så nu vet ni vart jag håller hus ett par dagar!

Kommentarer
julia

åh va fin bild! :)

2011-04-23 | 00:03:42
URL/Bloggadress: http://juliaanystrom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback