"Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 30 f/4.5 iso 1000

Lekte lite med mitt ir-filter igår, och gud vad roligt jag kommer ha med det nu när det börjar bli lite finare ute! Man kan ju sitta och titta på en sådan här bild hur länge som helst, haha!

Jag måste bara lära mig att göra olika redigeringar på dem, man kan ju göra hur mycket som helst med ir! Och nu har ni ju fått flera naturbilder, tyckte det blivit lite för mycket människor i studio ett tag nu så lite omväxling tycker vi ju om! :)

Annars sitter jag här och ska alldeles strax påbörja min sista praktikvecka, tiden har faktiskt gått fort. Och det är bara nästa vecka också, sedan är det påsklov. Herre min tid, det går fort!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback