"Rikedom är som havsvatten. Ju mer man dricker desto törstigare blir man."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Amanda
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Här har vi återigen en underbart söt bild på bästa Amanda! :)

Jag kom nyligen hem från Victor, hans bror har nyligen köpt en systemkamera så jag fick ha en liten grundkurs för honom hur allt fungerar osv osv. Kanske borde börja ha det? Haha vi får väl se hur det utvecklas!

Det var iallafall superskojj att få lära ut lite, berätta vad som gör vad och vad som behövs och vad olika objektiv gör och sådär. Han var ju sugen på ett med lite mer zoom, så han fick låna mitt tamron 70-300 ett par dagar nu så han får prova på det!

Kommentarer
Sara

Sv: så lite så! ;)

2011-04-10 | 22:55:41
URL/Bloggadress: http://barbis.blogg.se/
Sissela

Jättefina bilder du tar malin! :D Kram

2011-04-11 | 09:11:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback