AT STOCKHOLM - DEL 4 SISTA DELEN



Alla bilder är oredigerade och tagna med min Canon G12!

Här har ni de sista bilderna från Stockholm. När vi gått klart på Skansen så var hotellrummet färdigt så då gick vi dit och installerade oss där. Helt okej hotell dock fanns det mycket att förbättra. Jag trodde det skulle vara bättre men men, så var läget. :)

Efter det drog vi till stan, gick i affärer och sådär tills de stängde vid 19. Då var vi jättehungriga så Victor och jag tog med oss varsin kebab upp på rummet och åt. Efter det drog vi till Grönan men då fick inte kameran följa med. Det var jätteroligt, vi åkte massor. Eftersom vädret varit lite ostabilt under dagen så var det inte alls mycket folk, alltså inte mycket kö. Victor och jag hade det jätteroligt och mysigt och vi gick inte hem förrän Grönan stängde vid 23. Då var vi helt slut och tog det mest lugnt på hotellrummet innan vi gick och la oss! :)

Dagen därpå gick vi på stan och sedan åkte vi hem, så den dagen var ju inte så märkvärdig, haha. Men grymt kul resa var det och Victor och jag hade det jättebra! ;D

Kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-08-04 | 10:06:26
URL/Bloggadress: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Therese - foto och vardag

Sv: Ja visst är den bra!! skulle lätt kunna se den igen ;P

2011-08-05 | 16:17:56
URL/Bloggadress: http://bytheresee.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback