"Den största lyckan är att veta att någon behöver en."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 100

Här har ni ju bilden "med huvud", visade ju bara den "utan huvud" sist!

Nu är jag hemma iallafall, har inte orkat eller haft tid för att blogga bara. I lördags när vi kom hem var det bara att göra sig iordning och åka in till Linköping där det var 70-årskalas för min farfar. Kom hem därifrån vid 23-tiden och då var jag verkligen helt slut, somnade nästan direkt och sov länge. Skönt!

Gårdagen spenderades genom att plocka upp alla Ullaredspåsar, städa, handla och åka till Victors bror Marcus som fyller år idag men hade kalas igår. Så fullt uppe äre när man varit bortrest också! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback