"En kyss är ett vackert knep som naturen skapat för att hejda talet när ord blir överflödiga."


Fotograf: Malin (jag)
Assistent: Mikaela
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/8 iso 100

Nu sitter jag här och gick upp för lite mer än en halvtimma sedan! Skönt att få sova lite! :)

Har syskonfotografering vid 14 så tills dess har jag lite att göra. Diska, byta om, städa iordning lite osv osv.
Hade förresten svårt att somna igår, vilket är konstigt för jag är en sådan som somnar som en stock direkt så länge jag är trött. Har någon obehagkänsla i kroppen eller något, skuumt. Hoppas det ger med sig efter fotograferingen? Kanske är någon nervositets-känsla? Naa, brukar inte känna inte så. Jaja, får hoppas att det går över snart! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback