"Framtiden tillhör de som förbereder sig för den idag."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/50 f/2,8 iso 250

Snörvel, snörvel, igår trodde jag att jag var bättre. Kände mig mycket bättre!


Men igårkväll började jag bli lite snorig och idag ska vi inte ens tala om. Vaknade och var täppt i ena näsborren och huvudvärk. Men en ipren senare så känner jag mig lite bättre! Men är fortfarande ganska matt och trött i kroppen. Ska ju jobba idag också eftersom man var ledig i måndags så det klarar jag nog av. Men imorgon ska jag banne mig bara köra min körlektion och sedan vara hemma och slöa så jag blir bättre till nyår!

Jaja, det känns ju skönt att förkylningen som legat i kroppen sedan i fredags äntligen bröt ut! (Även om jag trodde jag skulle slippa den eftersom jag kände mig bättre igår!) Har ju ingen feber vad jag vet så det är ju bra! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback