"Hopp är ett slag lycka - kanske den största lycka denna världen kan erbjuda..."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 100

Vad gjorde jag igår och vad ska jag göra idag?

Igår pillade jag med min iPhone en hel del, försöker lära mig allt. Jag gjorde också köttbullar till jul som jag skulle göra så nu är de infrysta och färdiga inför julen! Jag provade även att göra flygande jakob för första gången och det blev gott! Och så redigerade jag bilder största delen av dagen. :)

Idag ska jag också större delen av dagen redigera bilder men så ska jag städa lite här hemma också. Ja sedan får vi se lite helt enkelt. Har haft huvudvärk i två dagar så jag tror jag håller på att bli förkyld, börjar nämligen bli lite täppt i näsan också så jag försöker ta det lugnt!

Kommentarer
elina - the VIP

Åh flygande Jakob, mums!! Skicka hit en portion tack (a) dom andra här hemma vill ju aldrig äta det... -.-

2011-12-02 | 10:39:18
Linette

Tack detsamma! ;)

2011-12-02 | 11:22:39
URL/Bloggadress: http://linette.nu
isabella

allt bra? :)

2011-12-04 | 13:36:35
URL/Bloggadress: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback