"Kärlek är ett försök att förvandla ett stycke drömvärld till verklighet."


Fotograf: Malin (jag)
Assistent: Mikaela
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/8 iso 100

AHA, här har ni sista bilden på Zarah!

Åh, tycker den är grym. Var en rolig fotografering där vi alla lärde oss någonting och alla provade något nytt. Skojjsigt! :)

Till alla dessa bilder på Zarah så har jag ju inte använt min externa blixt monterad rakt på kameran utan jag har använt mig av kabel så att jag kan stå med blixten en bit bort och från vilken vinkel jag vill. Självklart är den inhandlad på tvspelsweb.se!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback