"Vänlighet är den gyllene kedja av vilken samhället hålls ihop."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 200

Fotograferingen igår gick bra! Mika och Linn jobbade på bra som vanligt! ;)

Ska bli kul att få börja med bilderna! Kanske hinner köra in dem i datorn innan jag åker idag? Har ni tur så kanske ni får ett smakprov! :)

Just nu sitter jag här och målar naglarna och ska sätta på kaffe alldeles strax. Vet inte när jag hade nagellack sist? Får ju inte ha det när jag jobbar på Max och då blir det att jag struntar i det helt. Men nu äre jul och då ska man vara fin!

Kommentarer
Paulina

Varit lite upptagen nu innan jul så inte hunnit kommentera eller så, sorry!

Allt bra idag såhär innan julafton? :)

2011-12-23 | 23:41:37
URL/Bloggadress: http://alwayssmile.bloggplatsen.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback