BLÅ KLOCKA - FREAKY


Jag sover antagligen nu, men som en liten kul grejj ställde jag in detta inlägg för att ni skulle få se min fina klocka jag fick av min älskade pojkvän i födelsedagspresent!

Jag älskar dessa klockor, de kommer från teknikmagasinet och de är inte dyra. Jag skulle vilja ha en vit och en ljusrosa också, sedan har jag nog alla färger jag vill ha just nu. Jag har ju en liknande sedan innan, fast en röd. Gillar verkligen dessa plastklockor i massvis med färger! Kan ju matcha det man har på sig nästan hur som helst när man har flera färger! Mums! :)

Dock såg jag nu när jag redigerade bilden att jag glömt ta bort skyddsplasten runt om själva klockan, haha. Var tvungen att pilla bort den nu på direkten! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback