"Livets mening sticker upp som toppen av ett isberg vid horisonten."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Evelina
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/7.1 iso 200

Hoppas ni alla haft ett trevligt nyår, för det har jag! :)

Dock blev inte mitt fotograferande så lyckat, jag hann väl stå där i sissodär max 5 minuter sedan kom det hagel följt av regn. Det var två plusgrader vid tolvslaget! Det var kallare 6 timmar innan vid klockan 18 än vid tolvslaget! Helt otroligt. Så det var lite synd, för jag kunde ju inte stå där i ösregn så det var ju bara att springa in igen. Sedan hade jag lite problem med raketerna, de var nämligen inte så nära mig som jag ville, jag var nämligen inte på samma plats som förra året vilket var lite synd för det var hur mycket fyrverkerier som helst där. Men men, det är ju inte det som är själva grejjen utan jag fick en bra nyårsafton så jag är nöjd! ;D

Jag kom inte hem förrän nu, har varit hos Victor hela helgen sedan i fredags så jag har inte hunnit lägga in bilderna än. Imorgon ska jag jobba igen, men sedan lugnar det ner sig så att jag nog kan få lite tid till det! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback