"Om du vattnar den och den dör, då är det en planta. Om du drar upp den och den kommer tillbaka så är det ogräs."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Amanda
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/7.1 iso 200

Sakta men säkert börjar jag komma igenom alla modellbilder från höstlovet! Denna ser lite ut som ett konstnärsporträtt eller typ ett skolfoto, intressant!

Vet ni vad? Imorgon ska jag till frisören, spännande! Har inte varit där på skitlänge, så det är nog behövligt för mitt hår nu. Ska även lägga in en annan färg tänkte jag. Får se lite vilken jag väljer men jag håller mig åt det bruna hållet men så finns det ju 1000000 st olika bruna nyanser, hmm, det blir nog bra! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback