ÄNTLIGEN LÄGENHET!


Bilden är oredigerad och tagen med min canon g12! :)

Och äntligen har vi lägenhet, Victor och jag. Vi har väl förlorat 4-5 st för att de gått upp för högt i pris men nu äntligen vann vi! Den är jättefin, dock finns det lite att göra på lägenheten men det är ju precis vad vi vill ha! :)

Inflyttning är troligtvis 1 september, iallafall i nuläget. Så nu vill jag att de ska bli september, men enbart därför! Annars kan det vara sommar lite till. :)
Men det ska bli så roligt, är typ överlycklig nu! Och eftersom Victor och jag förberett oss ganska bra med att handla grejjer så kommer vi inte att behöva köpa sådär jättemycket mer och det känns skönt! 

Igår satt jag och gjorde lägenheten i sims och möblerade, haha. Det blev bra och det blir nog typ så vi kommer att ha det. ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback