"Be kind to unkind people - they need it the most."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Åsa
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di866
s 1/100 f/7,1 iso 100

Ni som undrar vart jag tagit vägen, här har ni svaret: Jag jobbar! :)

Jag går nu på min utbildning på Max och jag trivs skitbra, jättebra folk att ha att göra med. Nu vet man om ganska många som ska börja i Mjölby också, så nu börjar man lära känna dem. Det är roligt! 

Under hela utbildningen bjuds det på mat och då är det ju bra att prova alla burgare, tillbehör,dipper osv när det är gratis. Det är nice, jag rekommenderar redan lyxshaken! ;)

Kommentarer
Stina - Hobbyfotograf

Svar: Skolavslutning idag, gått ut ettan nu! :)

Har du haft en bra dag?

2011-06-16 | 10:54:30
URL/Bloggadress: http://sstinajonsson.blogg.se/
linn

DEN HAR INTE JA FÅTT! :O

2011-06-18 | 00:24:08
URL/Bloggadress: http://linnemelia.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback