"Livet är ett enda drama som saknar generalrepetition."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm vit&silver 80cm
s 1/1000 f/2,8 iso 200

Åh, dessa vattenbilder är så roliga att redigera, inte samma gamla vita bakgrund det varit i studion så länge nu, jag gillar sommaren!

Och jag är väldigt trött och seg idag, klassfesten hos Matilda var toppen. Skitkul verkligen! 
Idag är det däremot lite synd att jag inte kan vara med på brännbollen, men jag tror klassen klarar det bra utan mig. Jag ska istället till jobbet där vi som ni säkert vet fått in en himla massa nya grejjer, det gillar vi! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback