"Så om du står vid målet för din färd, låt inte resan sluta där."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Åsa
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di866
s 1/100 f/7,1 iso 100

Jaha, vart har jag hållt hus de senaste dagarna då? :)

Jo men såhär är det, i tisdags jobbade jag ju som jag sa att jag skulle. Igår var jag på kurs på Make up store med Elina, skitkul och jag blev jättenöjd! Och yes jag fick Linda som "lärare", woho! Rätt häftigt faktiskt! :D

Efter det gick Elina och jag på stan och jag handlade mer än vad jag borde igår men det var välbehövliga grejjer! Sedan åkte vi hem till Elina och var där ett tag och fixade oss inför kvällen. Det var ju mösspåtagning i trädgårn med vår mentor som hade fixat god mat åt oss och vi hade plockat ihop en korg med godsaker till honom, han blev glad och vi var glada, perfekt! 

När klockan började gå mot 21 drog vi oss mot stan och satte oss på en uteservering och bara umgicks. Tack klassen för en trevlig kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback