"Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Alexandra
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Jag var lika trött som jag trodde att jag skulle vara igår, om inte tröttare!

Haha så är det, jag fick börja med att hacka grönsaker och lägga upp snyggt på ett fat. Sedan fick jag bära ut allting till "smaka-bordet" och sedan fick jag ställa mig där och fråga om folk ville smaka kebab. Typ 60% sa ja och 40% nej, jag trodde alla älskade kebab? Haha! :)
Jag tror jag kommer få stå där idag också, men det är ganska kul så länge det kommer folk, så klart.

Nehepp, nu ska jag fixa håret och gå ut till min praktik! Kom till Lundbyhallen Mjölby om ni vill smaka, haha! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback