"Det är bara en sak jag är säker på och det är att det finns mycket lite som man kan vara säker på."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di 866
s 1/100 f/6.3 iso 125

Jaha ja, jag är lika trött idag som jag var igår kan jag säga!

Återigen har jag delat ut kebab hela dagen, det är som sagt roligt så länge det kommer folk. Annars är det inte så jätteroligt faktiskt, då får jag gå omkring lite i affären. Man blir ju så stel av att stå stilla så länge. Men jag trivs faktiskt, det är roligt. Alla medarbetare är ju så himla bra, bättre personal på en affär är svårt att hitta! Alla skojjar med varandra och det finns ingen direkt som är särskilt stel av sig, man känner sig avslappnad i omgivningen helt enkelt!

Nu kommer väl Victor hit när som helst så ska umgås med honom resten av kvällen och bara mysa! <3

Kommentarer
LIENE

sv: Jag har rean försökt göra massa inställningar men inget händer.



Gillar bilden:)

Förresten, denna helg går inte att fotograferas för min hela klass ska sjunga i kör på lördag och söndag. Det är oblikatoriskt med skolan.

2011-03-24 | 06:24:59
URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback