"Det är en god vana att då och då ifrågasätta saker och ting som man i åratal har tagit för givna."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Evelina
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Nu ska jag alldeles strax gå till min första praktikdag! Spännande!

Lite smånervös är jag faktiskt, haha. Men skönt att jag har så nära dit. Behöver liksom gå typ 5 min innan jag ska vara där. Supersmidigt!

Dock känner jag hur inspirationen flödar idag, så jag skulle mycket gärna bara sitta hemma och redigera bilder och vara kreativ idag. Men det får väl vänta tills man kommer hem trött ikväll, haha!
Hoppas det blir kul idag bara! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback