"Det är lättare att vara efterklok än klok innan man tänker efter."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Igår träffade jag Amanda, vi hade en liten studentfotografering som vi bestämt. Eftersom hon inte kunde i torsdags fick det bli igår i stället. Var så himla kul att träffa henne igen, det blir så långt mellan varje gång vi ses så vi hinner knappt prata om allt vi vill!
Men bilderna blev iallafall bra, och idag ska jag ha ännu en fotografering så jag är ganska fullproppad med bilder. Men det är roligt, hoppas bilderna idag blir bra bara, men det tror jag allt! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback