"Jag kan motstå allt utom frestelse."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di 866
s 1/100 f/6.3 iso 125

Hinner med ett snabbt inlägg innan jag måste gå till stationen!

Har expo innan jag ska till jobbet, så jag ska mäta och grejja till min lägenhet jag håller på att inreda. Ett projekt vi håller på med som är jätteroligt! Man blir ju bara mer och mer sugen på att flytta hemifrån, ihh jag längtar till den dagen!
Solen skiner och det är ljust ute, det gör så himla mycket. Man blir piggare, det är liksom inte lika jobbigt att gå upp. Håller ni inte med?

Imorgon ska jag också jobba, men sedan ska jag självklart simma med Martina också! ;D

Kommentarer
Julle

hej, allt bra? :)

2011-03-08 | 15:38:53
URL/Bloggadress: http://jjulleeee.blogg.se/
Mizca

Tack för ditt tips.

Du är en duktig fotograf måste jag säga.. Självlärd?



Vad är expo för något intressant?

2011-03-14 | 14:10:01
URL/Bloggadress: http://www.mizca.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback