"Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di 866
s 1/100 f/5.6 iso 200


Är lite smått ledsen nu faktiskt, fick precis ett nej från min drömpraktik. En fotograf i Linköping vid namn John Sandlund som jag tror jag skulle lärt mig väldigt mycket av. Men men, jag får leta vidare. Dock är det väldigt tråkigt då jag verkligen hoppades på att få vara där! Han har nämligen varit och "föreläst" hos oss på foton förra hösten, riktigt intressant. Och det roliga var att han kom ihåg mig och att han tycker att jag är duktig och tyckte det redan då, så det tar jag verkligen till mig då han vet vad han pratar om. Så just nu får jag helt enkelt se vart min praktik kommer att ske, jag hoppas jag får tag i något annat bra ställe!

Nu ska jag ta mig något att äta och om någon timma ska jag bege mig mot studion för att ha ett möte med ett bröllopspar som ska gifta sig i sommar som jag eventuellt ska fotografera, jag är lite nervös faktiskt. Men det ska väl nog gå bra, tror ni inte?

Kommentarer
E M M A

sv: okej, jag har precis ätit :P

allt bra? :)

2011-03-10 | 19:45:32
URL/Bloggadress: http://lifebyemma.webblogg.se/
linn

haha fixar du tyget så ;)

2011-03-10 | 21:58:03
URL/Bloggadress: http://linnemelia.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback