BEHIND THE SCENES - MIKAELA & ALEXANDRA



Lite BTS-bilder från söndagen!

Det var fasligt kallt i vattnet, ändå var jag för det mesta i med endast fötterna. Mika och Alex doppade sig ju helt, och vad de frös! Men det är förståeligt, de var iallafall jätteduktiga och det var roligt med lite nya utomhusbilder! :)

Men vet ni vad? Idag är det min näst sista skoldag, helt jävla sjukt och jag kan knappt fatta det. Victor och jag letar lägenhet för fullt så inom en snar framtid flyttar jag hemifrån, mycket händer i livet nu och jag gillar det!

Kommentarer
Linette

Sick! Så jäkla kul! :D Vi hörs mer imorgon om exakta tider söndag då :) Kramar

2011-05-27 | 23:25:33
URL/Bloggadress: http://linettte.nu/fashion
linn

Haha vi borde ta fler bts bilder :p o snääälllllla lägg upp den roliga bilden på alex där ja skvätter alldeles för mycket vatten xD eller maila den till mej iaf xD

2011-07-04 | 09:37:48
URL/Bloggadress: http://linnemelia.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback