11-11-11 11.11


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/7.1 iso 200

Det här är nog den sista bilden ni får se på Mikaela från den fotograferingen som ägde rum i september!

Och det här var alltså den andra bilden som egentligen var tanken att vi skulle ta den där dagen i september. Fräcka må jag säga!

Något mer som vore fränt är om jag kunde pricka in 11 på sekunder i detta inlägg också meeenee jag kommer inte sitta och räkna sekunder, det har jag varken tid ork eller lust med. :)
Jag ska nämligen leta inspiration inför dagens fotografering med Susanna, tjolahej!

Kommentarer
elina - the VIP

tjolahej malin, det va nåt nytt! :D hahah xD

2011-11-11 | 12:40:31
Martina

Svar: Javisst! :D haha nejdå ingen risk ;D

2011-11-11 | 15:56:00
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se/
Josefine

Grym bild!!!



sv: finns nog inga mer nackdelar än att batteriet laddar ur fruktansvärt fort, håller ungefär en dag beroende på vad man gör men jag brukar få ladda den under dan för att den ska hålla men då spelar jag rätt mkt, haha :p men en toppen telefon!! :D

2011-11-11 | 21:42:17
URL/Bloggadress: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Merethe Kristiansen - fotografi

For et utrolig tøft bilde! Kreativt, likte det skikkelig godt :)

2011-11-16 | 10:37:23
URL/Bloggadress: http://www.merethekristiansen.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback