"Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/5 iso 100

Åh, denna bild gillar jag på Zarah! 

Igår var det fars dag. Victor och jag åkte först till hans pappa och firade honom lite smått haha. Sedan åkte vi vidare till Motala och firade min pappa. Jenny tyckte det var roligt att se oss igen haha. Vi hade skitkul med en ikeapåse, det var hennes "båt" som hon skulle bli dragen fram och tillbaka i och sedan skulle hon ju dra mig i den... hon orkade faktiskt! (Om jag hjälpte till lite genom att dra mig fram med händerna)

Vi var hemma vid halv 9 och då var det bara att skala potatis och göra potatismos till dagens matlådor, haha så kan det va!

Kommentarer
Josefine

Du är så duktig med kameran!

2011-11-14 | 12:07:50
URL/Bloggadress: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback