"Det finns två sätt att leva, antingen som om ingenting är ett under eller också är allting ett under."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 100

Åh, gillar denna bild!

Sitter här och har precis druckit en liten kopp kaffe. Klockan är strax efter 12 och jag har redan hunnit en hel del idag. Det är bra! Har nämligen redigerat en hel del bilder, nu ska jag sminka mig och göra någon lunch för att sedan dra till körskolan och sedan ska jag möta Amanda på stationen som ska komma vara i Mjölby en liten sväng med mig. Hon ska ju se hur jag bor nu, kul! Har nog inte träffat henne sedan...maj? Shit. Tiden går på tok för fort!

Kommentarer
mika

söt bild ;D

2011-11-28 | 17:43:05
URL/Bloggadress: http://nattstad.se/mikaela.fagerström

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback