"Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200

Här har ni en första bild på söta Mikaela från i Lördags!

Ska väl alldeles strax göra mig iordning och sedan cykla mot Max. Det ser ut att blåsa en del idag så det blir lite träligt att cykla. Men jag är ändå glad så länge det inte regnar! :)

Skulle helst av allt vara ledig idag, har så himla mycket att göra. Först av allt så vill jag plocka iordning här i lägenheten, få bort alla nedrans kartonger. Sedan måste jag designa nya visitkort och jag ska även göra presentkort. Det är roligt, så det ska nog bli helgens sysselsättning blandat med att tvätta. Det blir nog bra!



Här såg ni förresten min nya logga på bilderna. Tyckte den var mycket snyggare och mer genomtänkt än den förra. Eftersom jag skaffade ny dator så följde inte den andra med (glömde föra över den) så lika bra att göra en ny tyckte jag! :)

Kommentarer
Linette

Nya loggan är skitsnygg!

Kul att se visit- & presentkorten också! :)

2011-09-25 | 23:09:57
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback