VISITKORT OCH PRESENTKORT


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/320 f/2,8 iso 100

Yes, äntligen fredag!

Och som rubriken lyder så är det detta vad jag hållt på med de senaste dagarna, och nu börjar jag faktiskt bli färdig och ska nog beställa dem imorgon. Ih, vad roligt det är att förnya sig lite. Tror de blir jäkligt snygga faktiskt! Hoppas!

Men nu ska jag snart cykla till Max igen. Dock är jag ledig hela helgen, vilket är skönt. Ska plocka iordning här i lägenheten då och åka till ikea för att handla lite komplement, haha.

Städade lite nu också, vårt sovrum såg ut som ett bombnedslag och nu är det faktiskt lite bättre. Då blir min Victor glad när han kommer tror jag. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback