"A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Matilda
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 100

Hej och hå! :)

Äntligen fredag, tjoho! Längtar tills i eftermiddag då jag ska på stan med Martina. Drömde till och med om det inatt, haha sjukt! Men jag tror inte jag varit på stan "på riktigt" sedan mellandagsrean... galet längesedan ju! Och de har ju byggt om en del i Linköping där har jag hört, gjort om både på H&M och Ginatricot. Men så har vi även fått en ny affär där, NewYorker! Ska bli spännande att kika runt där idag! ;D

Kommentarer
Jasmine

Åh, New Yorker är en butik jag gillar. :)

Kram

2012-05-03 | 00:33:12
URL/Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback