"Our thoughts are forming the world."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Josefin
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 200

Idag ska allt bli färdigt!


Idag måste jag bli färdig med alla bilder jag ska vara färdig med. Bland annat som den ovan på Jossan, där har vi några få kvar jag måste bli färdig med. Sedan har vi fotograferingen med Pernilla och Stylefulness den 4 februari. De ska också bli färdiga idag så att jag har tid för helgens fotograferingar. Har även en del på Jenny, pappa och min styvmamma Linda men det var så himla många bilder vi tog denna gång så de får jag dra ut lite på. Det är ju ingen direkt panik med dem. Ah, där vet ni vad jag sysselsätter dagen med. Men nu en tallrik gröt och läsa lite bloggar och vakna till liv denna torsdag. ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback