"Begin at once to live, and count each separate day as a separate life."

 
80. När lärde du dig senast något nytt? Haha ja du, jag vet inte. Lär man sig inte något nytt varje dag? ;)
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Naa, inte direkt, ibland säger de mallan, mallanbrallan eller malinskralin.
82. Vad skulle du gjort om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Oj vad gött det vore, jag skulle nog köpa massor med kamerautrustning och ge mig ut och resa!
83. Är du vidskeplig? Ibland, gillar ju faktiskt inte nycklar på bord!
84. Vilka är dina största svagheter? Att jag ibland kan vara för envis och så är jag en dålig förlorare.
85. Vad händer till helgen? Idag ska jag på bröllop och fotografera, imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på än. Redigera lite bilder kanske?
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av handen du inte skriver med, hade du gjort det? Nej, jag tror inte det. Jag använder båda mina händer typ lika mycket så skulle bli väldigt svårt för mig! :O
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Hmm, vi håller ju på att tvätta, alltid något!
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Volter, gilla färgen senapsgult och hmm, fantasin sviker jag kommer inte på något mer just nu.
89. Vilken är din favoritrestaurang? Hm, har jag ens någon? Carl-Johan i Norrköping har riktigt god mat annars vet jag inte. :)
90. Bada eller duscha? Både och, duscha på varddagar och bada på helger. Sjukt skönt att krypa ner i ett varmt bad mitt i vintern också!
91. Är du bra på att laga mat? Jo men det tycker jag allt.
92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja typ, på Max har vi ju våra särskilda restaurangkläder, om det nu räknas?
93. När och varför var du på sjukhus senast? Hm, vet ej.
94. Vilket är ditt drömyrke? Oj, fotograf (självklart) men skulle även kunna tänka mig att vara typ frisör, designer ja kreativa yrken är drömyrken för mig!
95. Har du några piercings? Bara i öronen.
96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Hårdkokta eller stekta!
97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Typ när vi bodde på landet, någon midsommarafton då det var skattjakt!
98. Vad gjorde du 8.00 i morse? Satt vid datorn.
99. Har du gråtit idag? Nej.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Tvätta.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback