"Every moment is an experience."

Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/500 f2.8 iso 100

40. Har du någon gång bakat naken utomhus? Nej.
41. Vad åt du till frukost? Två falurågrut och apelsinjuice.
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 9 år och bodde på landet, umgicks mycket med Martina i skolan. Hm, ja det var väl ungefär så? Minns inte riktigt, haha!
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörninig? Nej.
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Victor brukar göra lite extra speciella saker för mig imellanåt så det måste vara han! ;)
45. Var lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet.
46. Vad var det senaste du åt? Två falurågrut och apelsinjuice, nu sitter jag här med en kopp kaffe.
47. Vem är världens vackraste kvinna? Hm, jag vet inte jag brukar inte tänka på det? Finns det 1 som är vackarare än alla andra? Alla är vackra på sitt sätt! ;)
48. Är du blyg? Nej, det kan jag inte påstå.
49. Vilken var den senaste konserten du var på? Oj, hm, räknas rixfm-festivalen? Då var nog det den senaste typ förra eller förförra året.
50. Vad heter du i andranamn? Camilla.
51. Har du varit med om en bilolycka? Nej, eller jag har krockat med en bil med moppen, räknas det?
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Det tror jag.
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Dans och simning!
54. Har du några husdjur? Jag hade två katter som numera bor kvar hos mamma när jag flyttade hemifrån, kan någon övertala Victor att skaffa katt så blir jag överlycklig!
55. Vill du gifta dig? Jag tror det.
56. Vad är du sugen på just nu? Ingenting, eller en banan kanske?
57. Vad är klockan? 08.33
58. Vad är det konstigaste du ätit? Friterad bläckfisk tror jag, väldigt konstig konsistens?
59. Har du någon udda förmåga? Som att se genom väggar eller se saker hända innan de har hänt? Nej, jag tror inte det.


Kommentarer
Martina

Svar: Nej, jag tänkte säga till men jag va tvungen att städa o sånt, hade blivit så stressigt för min del då :/ JAG SAKNAR DIG MEEEEED!! <3<3<3 jaa det gör vi ju! Och du måste få din present av mig xD hahaha

Svar: Haha jag förstår, vi ses som sagt i helgen istället! ;) <3Haha ja, det vore ju trevligt innan det går ut! Hahaha xD
Malin Wallberg

2012-07-21 | 17:51:12
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback