"Outsläckligt skratt skakar om himlarna."

Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/9 iso 200
 
Nu är jag hemma igen!
 
Har haft 3 fantastiska dagar i Göteborg. Tur med vädret har vi haft också. Jag handlade dock inte så mycket eftersom jag handlade så mycket i Ullared. Men ett par nya tygskor blev det allt på rean i Götet!

Och vi överlevde resan hem igår fredag den 13 utan några större problem. Perfekt! Vi var hemma strax innan 19 och det är alltid skönt att komma hem efter att ha varit borta. Så idag ska vi bara ta igen oss efter resan och packa upp. :)

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh sista bilden var helt underbar! :)

Svar: Åh, tack vad kul att du tycker det! :D
Malin Wallberg

2012-07-16 | 20:04:04
URL/Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback