"Tankar hoppar som loppor från den ena människan till den andra. Med de boter inte alla."

Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/1000 f/2.8 iso 100

Är inte helt säker på om jag publicerat dessa frågor? Men tror inte det?

60. Var växte dina föräldrar upp? Tror att båda är uppvuxna i Linköping.
61. Vad önskar du dig i julklapp? Oj, har inte hunnit tänka så långt ännu.
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Säkerligen någon gång på skolan när man var liten?
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg tror jag!
64. Har du sett någon dö? Nej.
65. Har du någon gång ringt polisen? Nej.
66. Hur många grader är det ute? 15°C
67. Vilken färg har ditt hus? Beige/gult med grå balkonger.
68. Vad sjöng du senast? Tomas Ledin - Inatt är jag din. Så himla mysig låt!
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Man kan väl aldrig vara Helt säker men jag hoppas det!
70. Har du någon gång varit "medverkande" i en rättegång? Nej.
71. Har du svenskt ursprung? Ja.
72. Hur mycket väger du? Haha, det tänker jag inte svara på.
73. Har du ett turnummer? Nummer 6 och 13 brukar funka bra imellanåt.
74. Vem kramade du senast? Victor <3
75. Har du någon gång åkt snowboard? Nepp!
76. Kan du åka skateboard? Haha nej.
78. Har du gröna fingrar? Nja, varken eller.
79. Har du svimmat någon gång? Nej det tror jag inte.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback