"Vi föds gråtande, lever klagande och dör besvikna."

Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f2.8 iso 100
 
Ja ni, då var det lördag igen.
 
Skulle egentligen haft en fotografering nu ikväll men den blev uppskjuten igen. Verkligen synd när vädret var på vår sida ikväll! Jag som var så taggad också, men men det kommer fler chanser. Hoppas bara vädret vill lika väl då! Jag har iallafall haft en förträfflig dag i solen, typ första dagen på min semester som jag solade? Har inte direkt varit sånt väder tidigare. Men på måndag är det dags för jobb igen, ska bli lite skönt faktiskt. Komma tillbaks till rutinerna igen. Man måste tänka positivt! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback